Εμφάνιση του μοναδικού αποτελέσματος
Kalantzis Mary
Η Mary Kalantzis είναι καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαίδευσης, Πολιτικής, Οργάνωσης και Ηγεσίας του Πανεπιστημίου του Ιλινόις, Urbana-Champaign. Έχει καθιερωθεί στον εκπαιδευτικό χώρο ως παγκόσμια ηγέτιδα στον τομέα των νέων σπουδών γραμματισμού εστιάζοντας στην πολυτροπικότητα και την ποικιλομορφία στις σύγχρονες επικοινωνίες. Οι επιστημονικές της δημοσιεύσεις επικεντρώνονται στην εννοιολόγηση της επικοινωνίας και της μάθησης στην ψηφιακή εποχή, με έντονη εστίαση στις επιπτώσεις της πολιτικής, της διδακτικής πρακτικής και του παιδαγωγικού σχεδιασμού, καθώς και των νέων τεχνολογιών σε όλα τα εκπαιδευτικά πλαίσια, από την προσχολική έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μαζί με τον Bill Cope, η Μαίρη έχει συγγράψει ή επιμεληθεί σημαντικά έργα όπως το Multiliteracies (Routledge, 2000), New Learning: Elements of a Science of Education (Cambridge University Press, 2008/2012), Ubiquitous Learning (Univer sity of Illinois Press, 2009) και Literacies (Cambridge University Press, 2012). Οι πρόσφατες ερευνητικές της πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και τη δοκιμή εφαρμογών εκπαιδευτικής τεχνολογίας, όπως το Learning by Design Project (http://newlearningonline.com/learning-by-design/) και το CGScholar (http://learning.cgscholar.com/), που διευκολύνουν πολυτροπικούς χώρους εργασίας των μαθητών και τη συστηματική ανατροφοδότηση μεταξύ συμφοιτητών/ομοτίμων και Τεχνητής Νοημοσύνης.
Έχει συμμετάσχει στη διαχείριση πολυάριθμων ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων στην Αυστραλία και διεθνώς, τα οποία υποστηρίζονται από σημαντικούς φορείς όπως το Αυστραλιανό Συμβούλιο Έρευνας. Η συνεισφορά της συνεχίζει να επηρεάζει τις εκπαιδευτικές πολιτικές και διδακτικές πρακτικές σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς προωθεί καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση γραμματισμού και στα ψηφιακά περιβάλλοντα μάθησης.