Εμφάνιση του μοναδικού αποτελέσματος

Ηλίου Θεόδωρος

Ο Θεόδωρος Ηλίου είναι διδάκτωρ με δύο διδακτορικά διπλώματα: το πρώτο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με έμφαση στις τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης και μετασχηματισμού δεδομένων για τη βελτίωση της απόδοσης αλγορίθμων ταξινόμησης και το δεύτερο από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στη χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης στην Ιατρική Πληροφορική. Πραγματοποίησε μεταδιδακτορική έρευνα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης εστιάζοντας στην ανάπτυξη και διερεύνηση της επίδοσης αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης στην ανάλυση βιοϊατρικών δεδομένων για την εξαγωγή κλινικά αξιοποιήσιμων πληροφοριών. Διαθέτει επίσης τρία μεταπτυχιακά διπλώματα: στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στην Πληροφορική και Διοίκηση από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στις Σπουδές στην Εκπαίδευση από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Η εκπαιδευτική και ερευνητική του πορεία περιλαμβάνει συνεργασίες με πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ΑΣΠΑΙΤΕ), όπου έχει διδάξει διάφορα μαθήματα όπως ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση και την επικοινωνία, μεθοδολογία έρευνας – σχεδιασμός και συγγραφή επιστημονικής εργασίας, εκπαιδευτική τεχνολογία, τηλεματικές εφαρμογές στην υγεία κ.ά, και έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα.

Επί του παρόντος, είναι μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και εκπαιδευτικός πληροφορικής στη Β/θμια εκπαίδευση.

Με πλήθος δημοσιεύσεων και συμμετοχές σε διεθνή συνέδρια, ο Θεόδωρος Ηλίου έχει συμβάλει σημαντικά στην προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης και της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Έχει λάβει διακρίσεις για το ερευνητικό του έργο σε διεθνή συνέδρια και έχει υπηρετήσει ως κριτής σε καταξιωμένα επιστημονικά περιοδικά. Μέσα από τις πολυάριθμες συνεργασίες του, συνδυάζει τη θεωρητική γνώση με την πρακτική εφαρμογή αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση, την έρευνα και την καθημερινή ζωή.