Εμφάνιση του μοναδικού αποτελέσματος
Cope Bill
Ο Bill Cope είναι καθηγητής, εκπαιδευτικός και ερευνητής, το έργο του οποίου μοιράζεται ανάμεσα στην εκπαιδευτική πολιτική, τα μαθησιακά περιβάλλοντα που διαμεσολαβούνται από την τεχνολογία και τους πολυγραμματισμούς.
Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, Urbana-Champaign. Συγκεκριμένα, είναι καθηγητής στην εκπαιδευτική πολιτική, οργάνωση και ηγεσία, ενώ παράλληλα, κατέχει θέσεις στο Ινστιτούτο Information Trust, στο Κέντρο Μηχανικών Συστημάτων Υγείας, στο Κέντρο Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο Κέντρο Παγκόσμιων Σπουδών και στο Κέντρο Βραζιλιάνικων Σπουδών Lemann. Από το 2010 έως το 2013, ο Bill Cope διετέλεσε πρόεδρος της επιτροπής έκδοσης περιοδικών της Αμερικανικής Ένωσης Εκπαιδευτικής Έρευνας αναδεικνύοντας περαιτέρω την ηγετική του θέση στην εκπαιδευτική έρευνα. Είναι κύριος ερευνητής σε κομβικά έργα που χρηματοδοτούνται από ιδρύματα όπως το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικών Επιστημών, το Ίδρυμα Bill and Melinda Gates και το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών, με επίκεντρο την ανάπτυξη και την έρευνα των εκπαιδευτικών τεχνολογιών. Ο Bill Cope είναι συν-συγγραφέας και συνεκδότης πολλών και σημαντικών δημοσιεύσεων, μεταξύ των οποίων το New Learning: University Press, 2008), Ubiquitous Learning (University of Illinois Press, 2009) και Literacies (Cambridge University Press, 2012). Η επιστημονική του συμβολή επεκτείνεται επίσης στα βιβλία A Pedagogy of Multiliteracies (Palgrave, 2016), e-Learning Ecologies (Routledge, 2017) και σε μια ολοκληρωμένη δίτομη γραμματική της πολυτροπικής σημασίας (Cambridge University Press, 2020).